Bättre och bättre dag för dag

Eller ja. Jo. Kanske lite i alla fall.

Långsamt går det framåt med uppsatsen. Andra saker börjar ordna sig. Jag börjar se ett slut på den här terminen, och en framtid. Jag undrar fortfarande lite hur jag ska ta mig dit, men jag tror att det funkar, på ett eller annat sätt. En dag i taget.

Det är coolt. Mitt liv är häftigt. Jag insåg det när jag pratade med en nybliven bekant igår. Jag är egentligen jävligt nöjd med mitt liv. Bland alla saker man skulle kunna ha att må dåligt över, så är mitt största problem just nu att jag har lite skrivkramp över min c-uppsats.

Det är inte så mycket. Jag tycker det kan fortsätta så här. Jag är så innerligt tacksam för allt jag har i mitt liv. Lätt att glömma ibland, men viktigt att komma ihåg.

Kommentera

